7. toukokuuta 2016

Kuulumisia ja muutama kirjoihin liittyvä traileri

Heipä hei kaikille!

Jos joku ihmettelee, että mitä täällä ollaan puuhailtu, niin kouluahan minä. Piakkoin on kuitenkin kirurgian ja sisätautien jättitentti taputeltu, ja saan palata taas "oikeiden" kirjojen pariin. Lääketiede ei valitettavasti ole mikään helpoin koulu harrastella muuta lukemista siinä ohessa, mutta kyllä näistä rankoista keväistä on aina selvitty. Ja onhan tässä elämässä vähän muutakin tapahtunut, esimerkiksi muutto tulossa ja siihen liittyen paljon hässäkkää.

Vaikka en kirjoja ole ehtinyt juurikaan lueskelemaan, niin paljon olen katsellut telkkaria, leffoja ja youtubesta muutaman kirjoihin liittyvän trailerin bongaillut.


Me Before You on Jojo Moyesin samannimiseen kirjaan pohjautuva elokuva. Kirjaa on kehuttu Goodreadsissa paljon, mutta vielä en ole jaksanut sitä lukea. Traileri ei imaissut minua sisäänsä tai saanut minua hihkumaan innosta, mutta kyllä tämä hieman jäi mieleen pyörimään.


The Girl on the Train -elokuvan traileri oli sitten taas varsin vaikuttava ja antoi hyvin vahvat Gone Girl -tunnelmat. Kirjaa tuskin jaksan lukea koskaan, sillä trillerit eivät ole minun juttuni genrellisesti, mutta elokuvan varmasti katson.


Ja pakkohan tämä tynkä-traileri Fantastic Beasts and Where to Find Them -leffasta on laittaa. Ei voi muuta sanoa kuin että en jaksa odottaa <3

2 kommenttia:

  1. Blogistani löytyisi sinulle haaste :)

    http://ninankirjablogi.blogspot.fi/2016/05/unpopular-bookish-opinions.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!